Je hebt je eigen ontwikkeling zelf in de hand. Unlock your skills met learning content van Coniche.

Met de online trainingen van Coniche train je specifieke vaardigheden in klantcontact op jouw tempo. Waar je wil en wanneer je wil. Voor iedere functie binnen jouw organisatie zijn er onbeperkt trainingen en opleidingen beschikbaar.

Zet je budget voor klantcontact 30 tot 50% efficiënter in.

Kom in contact Hoe wij dat doen

Learning content van Coniche levert altijd duidelijke voordelen op voor jouw organisatie. De belangrijkste cijfers op een rij.

Van klantcontactmedewerker tot teamleider en van trainer tot coach: voor iedere functie zijn er onbeperkt trainingen en opleidingen beschikbaar. Met online trainingen die naadloos aansluiten bij ieders persoonlijke situatie halen we de volledige potentie uit elke medewerker.

De online learning van Coniche wordt al succesvol ingezet bij:

De flexibiliteit van learning content is de sleutel tot succes.

 

  • Trainingen afgestemd op jouw persoonlijke situatie.
    Ieder mens is uniek. De manier van ontwikkeling moet aansluiten bij jouw persoonlijke situatie. Daarom stemmen we onze online trainingen naadloos af op jouw behoefte.

 

  • Aangesloten op jouw ontwikkelprogramma.
    Online learning van Coniche is naadloos in te passen in bestaande ontwikkelprogramma’s, blended leertrajecten of als opzichzelfstaande tool. Uiteraard in de look & feel van jouw bedrijf.

 

  • Overzichtelijk dashboard.
    Je krijgt toegang tot een handig dashboard waarin je het volledige overzicht hebt over de voortgang van jouw medewerkers. Zo ben je altijd goed op de hoogte!

Learning content van Coniche levert altijd duidelijke voordelen op voor jouw organisatie. De belangrijkste cijfers op een rij.

Neem contact op
25%
minder kosten van begeleiding
50%
minder uitstroom tijdens onboarding
3x
minder verzuim in de operatie
30%
minder traditionele trainingen nodig

Meest gekozen online learnings

Training LSD

Online
60 minuten
Luisteren, samenvatten, doorvragen: LSD. Verbeter je luisterproces, leer makkelijk samenvatten en vraag door met de juiste vragen: open i.p.v. gesloten.

Leiding houden in je gesprek

Online
35 minuten
Hoe kun je regie houden in het gesprek met de klant? Door op een juiste manier verantwoordelijkheid te nemen én te houden. In deze e-learning leer je hoe door middel van de Cirkel van Invloed en Cirkel van Betrokkenheid.

Gespreksstructuur

Online
32 minuten
Aan bod komen de verschillende klantgerichte structuren: DANCE en de 4 of 5A’s. Wat is het? Welke structuur past bij jou? Ook duiken we in de gesprekstechnieken per fase.

Omgaan met weerstand

Online
25 minuten
Wat is weerstand? Hoe is dit bij jezelf en wat is weerstand bij anderen? En nog belangrijker: hoe kun je het beste omgaan met weerstand en reageren op weerstand waarbij je je eigen grenzen bewaakt.

Onze klanten over Coniche

Voorop in de strijd naar een klantvriendelijker Nederland.

Klantcontact is een vak apart. Een vak dat Coniche als de beste verstaat. Wij vinden dat de wereld een stuk klantvriendelijker mag zijn en willen aan heel Nederland laten zien hoe belangrijk goed klantcontact is. We strijden om klantcontact beter op de kaart te zetten.

Meer over Coniche

Ook onderscheidend klantcontact? Wij helpen je graag!

Benieuwd naar wat Coniche voor jouw organisatie kan betekenen? Of heb je een andere vraag? Vul onderstaand formulier in en we nemen zo snel mogelijk contact met je op. Eerst meer informatie ontvangen? Download dan de whitepaper.

Wij beantwoorden graag al je vragen!

    contact-algemeen

    Of bel +31 (0)88 01 22 222

    Contact

    Plan direct een afspraak met ons in

      contact-algemeen

      Of bel +31 (0)88 01 22 222

      Download onze online learning content whitepaper

        contact-algemeen

        contact-algemeen

        Of bel +31 (0)88 01 22 222