Meer dan 20 jaar ervaring in servicestrategie, management en operatie
Al sinds 1994 richt Coníche zich op de analyse van strategische servicevraagstukken, de ontwikkeling van serviceprofessionals en -teams en het doorvoeren van veranderingen in organisaties, processen en systemen die de servicestrategie ten uitvoer moeten brengen.
Coníche staat voor COnsultancy in een Níche. Die niche is sinds de oprichting ruimer geworden, maar zeker niet minder specialistisch. Waar bij de oprichting het specialisme zich richtte op de op- en inrichting van callcenters, heeft zich dit door de jaren heen ontwikkeld tot een specialisme dat verder reikt dan het contactcenter alleen. Het belang van service voor organisaties neemt alsmaar toe en de impact op kosten, loyaliteit en nieuwe omzet lopen in die pas mee. Dit vraagt om meer dan alleen het optimaliseren van een contactcenter, maar om een volledig inzicht in wat service voor de strategie van een organisatie kan betekenen.
Door vast te houden aan het specialisme hebben we alle ontwikkelingen op het gebied van service en klantcontact zelf meegemaakt, van het ontstaan van de eerste callcenters tot de laatste trends als het gaat om techniek, nieuwe besturingsmodellen of nieuwe contactkanalen via sociale media. De grip op de kwaliteit en kosten van service zal door technologische ontwikkelingen en een steeds kritisch wordende consument alsmaar moeilijker worden. Coníche wil door het delen van kennis, kunde en het ontwikkelen van ondersteunende diensten organisaties helpen die grip te krijgen en te houden.
Wilt u uw servicestrategie evalueren en klaarmaken voor de toekomst? Lees dan meer over de Service Rendement Strategie of neem contact met ons op voor een nadere kennismaking.
Google+